Klientskoadministratívny/a pracovník/čka
Pracovná oblasť: Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Počet voľných miest: 3
Druh práce: Práca v mladom kolektíve, vhodná ako privyrobenie pri popri škole/zamestnaní alebo ako hlavná pracovná činnosť.
od 18 rokov
Náplň práce:
administratíva, vypisovanie zmlúv, archivácia dokumentov, práca s PC, mailová a osobná komunikácia s klientmi/partnermi, servisné telefonáty, tvorba databáz, kontrola zmlúv a vypracovanie plánov.
Plat: 150€1100€ podľa výberu privyrobenia si alebo ako hlavná činnosť
možnosť kariérneho postupu
V prípade záujmu poslať životopis s tel. kontaktom na mail. Ak sme sa Vám neozvali, je možné , že Váš životopis neprišiel. Pošlite ho ešte raz. Ďakujem!
Info pre uchádzača:
Nočná práca: nie
Sezónna práca: nie
Vhodné pre: Absolventa
Ponúkané výhody:
Certifikát
Možnosť kariérneho postupu
Zvýšenie príjmu už po 2 mesiacoch
Dynamický mladý kolektív
Flexibilný prac. čas
Po zapracovaní možnosť HOME OFFICE
Prax nie je nutnosťou, zaškolíme :)
1 000 €