Bazar.sk

Vizitka inzerenta

Ladislav

Registrovaný: 26. 05. 2013

Lokalita: Prievidza

Ladislav - hodnotenia

Hodnotenia staršie ako mesiac
Pozitívne
Rýchla komunikácia aj odoslanie, keramika dobre zabalená
K******* F*****, 14. 2. 2024
Pozitívne
maximalna spokojnost s predavajucim aj s tovarom, rychle dodanie, vsetko super :) dakujem
M******, 26. 4. 2018
Negatívne
Týmto hodnotením sa pre mňa končí polročný spor a paplón vyhadzujem do koša. Predávajúci mi predal Letný paplón, ktorého vnútro sa mu pri praní "zbilo do kopy." Toto upozornenie nebolo ani v inzeráte, a ani keď som sa sama pred kúpou pýtala na stav paplónika! Až keď som sa ozvala, že dvoma plachtami nemôžem zakryť dieťa, tak mi prišli tieto 2 maily, ktoré hovoria za všetko: „paplón je LETNY - v inzeráte to bolo na písané. Napísala som tiež, že bol používaný a opratý. Výplň v paplóne určite je - nikto ju odtiaľ nevyberal, praním ako každé duté vlákno sa akoby zbije dokopy. Treba to porozťahovať.“ a onedlho potom prišiel tento mail: „Na akého predávajúceho ste natrafili ? obnovte si pamäť, toto bolo v inzeráte : Paplón letný 5€, rozmer 100 x 124 cm , Cena + poštovné podľa tarify Slov. pošty“ Aj keď si predávajúci vyššie priznal vinu, potom to otočil proti mne a nakoniec ja som bola pre neho tá, čo paplón poškodila! Malá ukážka a posúďte sami či má význam s týmto zlým bezcharakterným človekom komunikovať: "praním paplón sama poškodíte. Po mesiaci od prevzatia si zmyslíte, že chcete "návrh". Toto sa zrodí len v chorej hlave, ktorá mesiac špekuluje a "rozmýšľa" čo urobí, aby svoju vinu zvalila na iného. Keď som s niečím nespokojný, reagujem hneď ! Úbohé písať hodnotenie plné klamstiev, ktoré aj tak nemá žiadny význam. Predstavte si, že mne 5€ k bohatstvu nechýba, teraz mám ale dobrý pocit, že Vás ide od zlosti rozdrapiť - klamárka." Nemyslím si, žeby sa niečo zmenilo, keby som sa predajcovi ozvala hneď a nie po mesiaci. Keď je niekto schopný predávať poškodenú vec bez upozornenia, idete automaticky do boja s predajcom. Po mesiaci mi pôvodne postačilo od neho ospravedlnenie, ale ľudského prístupu sa nedočkáte. Po urážkach a útokoch na moju osobu som mu napísala negatívne hodnotenie /bazar hodnotenie vymazal z dôvodu, že ničí dobré meno predávajúceho a že som vedela, že paplon je vypratý!!! :o/ Po vyššie spomínanej mailovej správe od predajcu som si už požiadala aj o vrátenie peňazí s možnosťou paplón vrátiť. Predávajúci síce vyhlasuje, že mu 5e nechýba a chce mať dobré meno, ale predal mi nepredajnú vec a dodnes mi škodu nevrátil. Takto vyzerá „etika predaja“ Ladislava.
L****, 30. 1. 2018
Ladislav, 8. 2. 2018
Takéto hodnotenia pani vypisuje 6 mesiacov. VŠETKY JEJ BOLI ADMINOM STRÁNKY ZMAZANÉ . Klame, zavádza, vymýšľa si, vypisuje, tak ako aj teraz, že týmto hodnotením to pre ňu končí. REKLAMOVAŤ ZAČALA 1 MESIAC OD PREVZATIA... Neprestala ani po vyjadrení prevádzkovateľa stránky....takto vyzerá „etika kupujúcej Lenky“ .... Podmienky používania bazar.sk : XII. Zrušenie konta pre kupujúcu, odsek 1. písm. g) z dôvodu poškodzovania Prevádzkovateľa alebo iného POUŽÍVATEĽA; odsek 2. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek odoprieť Používateľovi prístup na stránky, alebo ODSTRÁNIŤ AKÝKOĽVEK OBSAH DANÉHO POUŽÍVATEĽA (INZERÁTY, HODNOTENIA, atď.) alebo jeho konto zo systému, a to HLAVNE Z DÔVODU POŠKODZOVANIA Poskytovateľa, INÉHO POUŽÍVATEĽA alebo porušenia Podmienok. …….......... ZA TAKÉTO OPAKUJÚCE, ZAVÁDZAJÚCE HODNOTENIA A PORUŠOVANIE PODMIENOK, MAL PREVÁDZKOVATEĽ UŽÍVATEĽKU DÁVNO ZABLOKOVAŤ
Ladislav, 7. 2. 2018
pani Lenka klame a vymýšľa si. NIEKOĽKO KRÁT JEJ BOLO ADMINOM STRÁNKY ZMAZANE HODNOTENIE S KTORYM ZAČALA OD SEPTEMBRA 2017. Dňa 3. decembra 2017, 21:15, Lenka Popovičová napísal(-a): Dobrý večer, prešiel nejaký čas /viem, nemáte to radi. Hádam vám za ten čas emócie opadli a prišli ste na to, ako sa správať tak, aby ste si nepoškodzovali dobré meno, ak vám na nom fakt záleží/ a my máme medzi sebou nevyriešenú vec, s ktorou by som nerada začínala nový rok. Opieram sa o vašu vetu, ktorú radšej budem citovať, lebo ste majstri v rekrúcaní: "Predstavte si, že mne 5€ k bohatstvu nechýba" Takže - Iban máte, čakám sumu 6e. V prípade, že chcete paplon vrátiť tak bude suma 8e. Nakoľko v tom naďalej pokračuje, úsudok nech si urobí každý sám.
Pozitívne
Predajcu vrelo odporucam! Ústretový a hlavne seriózny! obchod prebehol na 1*. Dakujem dekoracie su prekrasne.
l***********, 19. 12. 2017

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie uvedené na tejto stránke - viac v Podmienkach inzercie.