Bazar.sk

Vizitka inzerenta

Júlia Kalová - JuKa

Registrovaný: 30. 01. 2021

Júlia Kalová - JuKa - hodnotenia

Hodnotenia staršie ako mesiac
Neutrálne
Milí zákazníci, dovoľte mi uviesť na pravú mieru hodnotenie pani, ktorá rozohnená, že jej neprišli rastlinky hneď na druhý deň, pričom si objednala ich zaslať ako balík, nie 1. triedou! Pre balík je úplne normálne, keď cestuje 2-3 dni. Recenziu napísala keď ešte ani 2 dni neuplynuli. A v túto predvianočnú dobu je pošta zvlášť preťažená. Áno, stalo sa, že namiesto balíka na adresu, išiel ako balík na poštu. Stáva sa to na pošte keď nestriehnem a nekontrolujem všetko, čo sa za priehradkou urobí a čo nie. Všetci sme omylní ľudia a všetko sa dá vyriešiť. Bola som ochotná okamžite vec riešiť a presmerovať balík na adresu. Zatiaľ som pani vrátila rozdiel poštovného a taktiež som jej sľúbila, že keby sa čokolvek stalo, aj keby som neniesla za to plnú zodpovednosť, určite by som škodu vynahradila. Moja skúsenosť je taká, že rastlinky vedia byť trpezlivejšie než my ľudia a keď sa mi neraz stalo, že zákazník neprevzal zásielku, vrátili sa mi po 1-3 týždňoch, v poriadku, alebo sa spamätali. Taktiež som dala možnosť odstúpiť od zmluvy, s vrátením čiastky, pričom sa však dostávam do rizika, že mne sa balík už naozaj nevráti v poriadku v túto dobu. No je to pre mňa príjemnejšie ako nespokojný zákazník. Prosím každého, aby neveril človeku, ktorý je zle naladený a keď si budete chcieť rastlinky objednať, rada Vám dám -umožním overenie u desiatiek spokojných zákazníkov, ako tomu doteraz bolo. Tu na bazár.sk som, žiaľ, nová a toto je jediný zákazník, ktorý si stihol touto cestou odo mňa objednať a hneď mi pripravil milé prekvapenie : ) Verím, že sa nenecháte zmiasť a budem sa tešiť, keď ma poctíte svojou dôverou. Mojou najväčšou túžbou je - spokojnosť zákazníkov. Bez toho moja práca nemá zmysel.
J**** K*****, 16. 12. 2020

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za informácie uvedené na tejto stránke - viac v Podmienkach inzercie.